Friday, January 14, 2011

Jawatan yang bertimbun

salam...
huhuhu..baru 2 minggu start sekolah kerja sekolah bertimbun,malah jawatan pon bertimbun
mampu ke saya menjalani tugas2 saya sebagai ketua editor majalah sekolah SMK CLIFFORD,KUALA LIPIS,setiausaha pengawas,dan naib pengerusi kelab cetusan minda,ajk PBSM...adoi...baru sikit dah rasa macam berpuluh2..yalah,ingat nak study and bisnes je...
tapi tak pe..dah nak kasi kasi je lah..nanti aku tak de markah soft skill plak..lagi satu masalah plak nanti
pe2 pon aku harap kawan2 jan organisasi atasan yang lain tetap mampu membantu diri aku yang serba kurang ini...
hmm..story about cuti ,28 jan ni start cuti raya cina,walaupon aku melayu dah sekolah nak cuti seminggu aku follow je lah kan???
sape lah aku ni nak menolak keputusan orang..29 ni aku nak turun kl...bawak budak..wah,bape orang agak nya aku nak bawak ni
hmm...tak pe,ahad balik boleh study lagi,yang penting skunk aku dan kehidupan aku,yang masa depan,kedua keluarga ketiga baru lah cinta...hahah
cinta??lawak2..asyik bercinta sampai kebosanan melanda...
biarpon cinta itu indah pada mulanya..
namun cinta juga yang memusnah kan aku satu ketika dulu,bila aku menemui insan yang benar2 aku cari,kini kegelisahan melanda..ahhhh!!mengarotlah semua itu...aku malas nak menjebakkan diri dengan cinta...cinta monyet..dan hari ini mungkin aku bisa bicara sama kalian semua..betapa aku membenci istilah dan perasaan cinta...
eh,jangan benci bilang cinta...hahah
mungkin betul...bukan nak jadi andartu tapi kalau ade jodoh pada kedua2 nya berjaya
aku on je lah..dan aku menerima dia seadanya sekarang..kekurangannya adalah kasih sayang ku
huhuhu
wah,wah,wah!!
macam dah tahu masa depan macam ne kan,pe2 pon diari,aku happy dengan kehidupan yang single ni
biarpon dalam hati ada taman,aku tak kan biarkan orang lain yang bersiar2 dalam nya melainkan dia dan aku shaja..huuh
ok lah,aku out dulu....nanti ade cer baru aku cer lah..hahahah

No comments:

Post a Comment