Monday, December 27, 2010

Kami Mampu Bersatu ke???

sungguh aku merindui insan bernama nasrul manap...
namun tak kan ade seorang yang mampu mengerti setiap tindakan aku
untuk mendekatkan diri dengan dia
seorang insan yang berada di depan ku...
dan membangkitkan aku kembali daripada kelemahan diri aku
kelmarin,aku gagal dalam kehidupan...
kini aku terpaksa membuat dua jawapan
sama ada aku ingin terus bersama dia dalam satu jalanan angkasa kejayaan
atau aku biarkan takdir yang menentu segalanya
aku sungguh terkongkong
terasa peritnya dalam jiwa ku
tapi aku tak mampu untuk menyingkap apa2 kadaan yang bakal terjadi
kehidupan seorang anak sulong
penuh dengan tanggungjawab.aku perlu menanggung segala tanggungjawab dan harapan,azam terlalu besar,aku ingin menjadi yang sempurna dimata semua orang ,malah aku aku tahu ini bukan sesuatu yang sangat mudah.."SYUHADA" saya yakin usaha ,harapan,amanat  dijaga amat baik...tapi aku manusia biasa..diari,andai kau mampu berkata..andai kau adalah aku pasti kau tahu apa yang aku rasa,
saat 2011 hadir..8 mac 2011 genap usiaku mencecah 19 tahun..
aku punya impian,tapi mengapa tak pernah tercapai...
YAALLAH,kau kuatkan lah semangat aku dalam menempuhi segala dugaan yang harus aku hadapi...
aku tidak punya apa2 kuasa melain aku tetap memiliki mu,walau tika itu,semua orang meninggal kan aku...

No comments:

Post a Comment